SmartReviews Handelsbetingelser
Standardvilkår og betingelser
SmartService ApS – CVR 44313561
Havbogårdsvej 5 · 2680 Solrød · Tlf: +45 31 11 50 50 · info@smartservice.dk
1. Priser og betaling
Alle oplyste priser er ekskl. moms.
Betaling sker forud. Forudbetalte beløb refunderes ikke.
Aftalen træder i kraft ved første betaling eller når de første 5 Google-anmeldelser er modtaget – afhængigt af, hvad der sker først.
2. Aftalens varighed og opsigelse
Abonnementet fornyes automatisk med 12 måneder ad gangen.
Opsigelse skal ske skriftligt til info@smartservice.dk senest 1 måned før periodens udløb.
Ved manglende betaling forbeholder vi os retten til at opsige aftalen og opkræve betaling for hele perioden.
3. Brug af materiale og immaterielle rettigheder
Kunden må alene bruge SmartReviews-logo, grafik, links, data, plugins mv., så længe abonnementet er aktivt og betalt.
Misbrug, uautoriseret brug eller videreformidling af materiale efter aftalens ophør vil udløse en konventionalbod på kr. 25.000 ekskl. moms.
Betaling af boden giver ikke ret til at fortsætte brugen af materialet.
4. Ansvarsfraskrivelse
SmartService ApS kan ikke holdes ansvarlig for direkte eller indirekte tab, herunder – men ikke begrænset til – driftstab, tab af indtjening, tabte ordrer, nedetid, datatab, fejl i information, fejl i anmeldelser, tekniske fejl eller fejl på teletjenester.
Kunden er ansvarlig for oplysninger, der indhentes fra kundens egne kunder gennem SmartReviews-systemet eller Google.
5. Anmeldelser og tredjepartsplatforme
Vi leverer værktøjer til at indsamle anmeldelser, men selve anmeldelsen foregår på tredjepartsplatformen Google, som har det fulde visningsansvar.
Vi fraskriver os ethvert ansvar for, hvor eller hvordan en anmeldelse bliver vist – også ved garantier mellem to CVR-numre.
Vi sorterer ikke anmeldelser, og alle kunder opfordres ensartet til at anmelde i overensstemmelse med Forbrugermandens retningslinjer om offentliggørelse af brugeranmeldelser.
6. Ændringer hos tredjepartsleverandører
Hvis en serviceydelse er afhængig af tredjepartsleverandører (fx Google, Facebook, Dinero, e-conomic mv.), kan SmartService ApS ikke gøres ansvarlig for ændringer, fejl eller bortfald, som forhindrer ydelsen i at fungere.
Der ydes ingen kompensation for perioder, hvor ydelsen ikke kan leveres. Hvis ydelsen ikke genetableres inden periodens udløb, bortfalder den automatisk.
Hvis ydelsen indgår i en samlet pakkeløsning, ændrer det ikke på opsigelsesvilkårene.
7. Værneting
Ved tvister er SmartService ApS’ hjemting gældende værneting.
8. Om SmartService og SmartReviews
SmartReviews er en softwareløsning til indsamling af Google-anmeldelser, udviklet og drevet af SmartService ApS.
Alle e-mails, fakturaer og kommunikation udsendes fra smartservice.dk eller en af vores tilknyttede domæner.
9. Databeskyttelse og GDPR
SmartService ApS behandler personoplysninger i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning (GDPR).
Vi indsamler kun navn og e-mailadresse på vores kunders kunder med det eneste formål at sende en e-mail med opfordring til at afgive en anmeldelse på en tredjepartsplatform, typisk Google.
Oplysningerne bruges ikke til andre formål, videregives ikke til tredjeparter, og slettes løbende i henhold til interne retningslinjer.
Det er kundens ansvar at sikre, at deres kunder har givet samtykke til at modtage sådanne henvendelser, hvis det kræves efter gældende regler.
SmartService fungerer som databehandler for kundens data og tilbyder en databehandleraftale efter anmodning.
For spørgsmål vedrørende databehandling kan vi kontaktes på info@smartservice.dk.